מחשבים

כאן תוכל למצוא את כל סוגי המחשבים להשכרה.

צריכים מחשב ?

תוכלו לבחור ממגוון הסוגים מה מתאים לצרכים שלכם.

על מנת לענות על הצורך העולה במחשבים אישים בלי להכנס להוצאות מיותרות, חברת מאייר השכרות – MayeRent מציעה שירות השכרת מחשב נייח או נייד באיסוף עצמי או באמצעות שליח (בתוספת תשלום).

מאייר השכרות – MayeRent תספק, בנוסף להשכרת המחשב הנייד או הנייח, עכבר, מטען ותיק (למחשבים הניידים). לנוסעים לחו"ל יסופק מתאם אוניברסלי המתאים לכל רשת חשמל עולמית.

תמיכה וליווי אישי טלפוני ינתנו בטלפון בשעות פעילות החנות. בזמנים אחרים ובעת הצורך ינתן פתרון מיוחד – על כל מחשב מותקנת תוכנה לשליטה מרחוק המאפשרת לטכנאים של חברת מאייר השכרות – MayeRent לטפל בכל בעיה גם בעת שהיה בחו"ל, כל עוד המחשב מחובר לאינטרנט.

חברת מאייר השכרות – MayeRent משכירה מחשבים נקיים לגמרי עם מאה אחוזי הגנה. כל מחשב שמוחזר עובר מחיקה מלאה והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה, תהליך המבטיח השמדה של כל וירוס או תוכנת רוגלה שבטעות הועלו למחשב, ובנוסף מחיקה של כל חומר שהושאר על המחשב – מסמכים, סיסמאות, פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבונות דואר אלקטרוני או כל פרטי זיהוי אחרים שנשארו על המחשב יושמדו. כמו כן המשכיר מקבל מחשב נקי לגמרי, עובדה הגורמת למחשב המושכר לעבוד בצורה חלקה יותר.

השכרת מחשב נייח או נייד בחברת מאייר השכרות – MayeRent היא פתרון יעיל ובטוח לכל המעוניין במחשב לתקופות קצרות או ארוכות, אך אינו מעוניין בהוצאות הכרוכות ברכישת מחשב. 

צריך השכרה גדולה ? צור קשר עימנו ונשמח לעמוד לשרותך.

0722-464-174

מחשב - i3

try_1

מעבד ————————– Intel i3 

זיכרון ———————- RAM 4GB 

דיסק קשיח ————- SSD 256GB

כונן דיסקים —————– DVD RW

מחשב - i5

try_1

מעבד ————————— Intel i5

זיכרון ———————- RAM 8GB 

דיסק קשיח ————- SSD 256 GB

כונן דיסקים —————– DVD RW

מחשב - i7

try_1

מעבד ————————– Intel i7 

זיכרון ———————- RAM 8GB 

דיסק קשיח ————- SSD 500GB

כונן דיסקים —————– DVD RW

מחשב - i7 גרפי

try_1

מעבד ————————— Intel i7

זיכרון ——————– RAM 16GB 

דיסק קשיח ————- SSD 500GB

כונן דיסקים —————– DVD RW

דילוג לתוכן